Podziękowania za uzyskane łaski przez wstawiennictwo Matki Anieli Róży Godeckiej

Do tej pory do Postulacji Procesu Beatyfikacyjnego Matki Anieli Róży Godeckiej wpłynęło 145 podziękowań za uzyskane łaski. Oto niektóre z nich:

1/ Służebnico Boża Anielo! nie tak dawno prosiłam Cię o zgodę w naszej rodzinie (pojednanie mojego taty i brata) i nie upłynęło wiele czasu, jak zostałam wysłuchana, Ty wiedziałaś, jakie to było dla mnie ważne. Dzisiaj chcę Ci gorąco podziękować, bo to za Twoim wstawiennictwem zostałam wysłuchana u Ojca Naszego! Chcę nadal prosić Cię, abyś nie opuszczała naszej rodziny, aby zawsze panował spokój i szczęście. Polecam Ci się z całego serca, wierząc, że nas nie opuścisz!

2/ Serdecznie dziękuję za modlitwę w intencji mojej siostry, która została bez pracy. Dobra Matka Aniela zatroszczyła się o nią... Od jutra już ma pracę! Bogu niech będą dzięki!

3/ Kilka miesięcy temu prosiłam o modlitwę za dziecko, które sugerowano mi, aby usunąć. Mogło mieć wady genetyczne ze względu na dojrzały wiek rodziców. Dzięki Bogu, który wysłuchał nieustanną modlitwę, przyszła na świat zdrowa córeczka. Pragnę gorąco podziękować za wszystkie modlitwy zanoszone przez Wasze Zgromadzenie w intencji malutkiej.

4/ Serdecznie chciałbym podziękować za modlitwę w intencji mojej rodziny przez wstawiennictwo Sł. Bożej Anieli Róży Godeckiej, albowiem otrzymałem pracę, w której dzisiaj byłem po raz pierwszy. Pan jest wielki! A modlitwa ma wielką moc.

5/ Za podpisanie umowy o pracę i gratisowe użyczenie lokalu przez pracodawcę dziękuje Ewa (6.12.2014).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz